Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Απο Αύγουστο....Δεκέμβρης!!!

Αυτός ο Ολυμπιακός δεν επιδέχεται καμία κριτική...ΔΙΚΑΙΟΤΑΤΑ αποκλείεται απο την συνέχεια του Europa League αφού ηττήθηκε στην έδρα της Μακάμπι με 1-0...Αναμένονται εξελίξεις σε όλα τα επίπεδα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: