Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Προκρίθηκε ο Άρης...

Έστω και δύσκολα ο Άρης ήρθε ισόπαλος 2-2 με τη Γιαγκελόνια στο «Κλεάνθης Βικελίδης» και προκρίθηκε στα play off του Europa League. Κακή η εμφάνιση των «κίτρινων», που επαναπαύτηκαν στη νίκη τους με 2-1 στο Μπιάλιστοκ της Πολωνίας και λίγο έλειψε να μείνουν εκτός Ευρώπης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: