Να σταματήσει η συζήτηση περί ανασχηματισμού ζήτησε ο Γιώργος Παπανδρέου κατά τη συνεδρίαση του άτυπου υπουργικού συμβουλίου. «Θα ήθελα να παρακαλέσω να σταματήσουν είτε δημόσια είτε και σε ιδιωτικό επίπεδο όλες αυτές οι συζητήσεις περί ανασχηματισμού», είπε χαρακτηριστικά στους υπουργούς του.
Ο πρωθυπουργός χαρακτήρισε την παραφιλολογία που αναπτύσσεται το τελευταίο διάστημα «ένα εύκολο σπορ, που ενισχύει μόνιμα την εντύπωση που είναι αποτέλεσμα μιας παλιάς αντίληψης στην ελληνική πολιτική ζωή, ότι κάθε ανασχηματισμός είναι και μια πανάκεια».
Τόνισε δε ότι «δεν υπάρχουν ανασχηματισμοί που είναι πανάκεια. Είναι πολιτική μας βούληση η συλλογική και καθημερινή μας δουλειά που είναι το βασικό στοιχείο της επιτυχίας κάθε κυβέρνησης».
Απευθυνόμενος προς τους υπουργούς της κυβέρνησης, είπε ότι οι όποιες αλλαγές θα είναι περιορισμένες, οι δε δομικές αλλαγές μελετώνται, χωρίς αυτό να σημαίνει ανασχηματισμό, ενώ όπου προκύψουν κενά θα υπάρξουν αντικαταστάσεις.
Στη συνεδρίαση συζητήθηκαν, επίσης, τα θέματα των κλειστών επαγγελμάτων, της παιδείας και της ανάπλασης του ιστορικού κέντρου της Αθήνας, η δε υπουργός Υγείας, Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, ενημέρωσε για το θέμα των κουνουπιών - φορέων του ιού του δυτικού Νείλου, αλλά και την απαγόρευση του καπνίσματος στους κλειστούς δημόσιους χώρους.
Σε ό,τι αφορά το ιστορικό κέντρο συζητήθηκαν έπειτα από εισηγήσεις των κυρίων Μ. Χρυσοχοΐδη και Σπ.Βούγια τα μέτρα, τα χρονοδιαγράμματα και τα ποσά που απαιτούνται για την ανάπλαση της περιοχής. Ο πρωθυπουργός επισήμανε πως η Αθήνα πρέπει να γίνει πιλότος για τις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν από την Τοπική Αυτοδιοίκηση και το κράτος για τα κοινωνικά προβλήματα. Το κέντρο της πρωτεύουσας -είπε- πρέπει να συνδεθεί με την επιχειρηματικότητα και τον τουρισμό.
Η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, ενημέρωσε το άτυπο υπουργικό συμβούλιο για την κατάσταση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Όσο για το ενδεχόμενο λήψης νέων μέτρων, πηγές του υπουργείου Οικονομικών ανέφεραν ότι οι αντιδράσεις πηγάζουν περισσότερο απο το φόβο για νέα μέτρα και σημείωσαν για παράδειγμα ότι η μετάβαση του ΦΠΑ από 11% σε 23% για ορισμένα προϊόντα περιλαμβανόταν στο Μνημόνιο του Μαΐου, ενώ η ελληνική κυβέρνηση πρόσθεσε ότι μπορεί τα έσοδα που αναμένονται απο την αύξηση αυτή να υποκατασταθούν από άλλα μέτρα ισοδύναμου αποτελέσματος.
Επιπλέον, ανέφεραν ότι δεν πρόκειται να ληφθούν νέα μέτρα το 2010 και εξηγούσαν ότι τα μέτρα του 2011 περιλαμβάνονται στο μνημόνιο και θα αναφέρονται στο προσχέδιο προϋπολογισμού που θα κατατεθεί στις 4 Οκτωβρίου και θα ληφθούν το επόμενο έτος.
Τέλος, σε ό,τι αφορά στα ζητήματα της ανάπτυξης, οι ίδιοι κύκλοι ανέφεραν ότι συνολικά για το αναπτυξιακό πρόγραμμα της κυβέρνησης θα μιλήσει ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ.
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Τρίτη 24 Αυγούστου 2010
«Να σταματήσει η συζήτηση για ανασχηματισμό»!
Ετικέτες
αλλαγές,
ανάπτυξη,
ανασχηματισμός,
νέα μέτρα,
παραφιλολογία,
Υπουργικό Συμβούλιο,
Χρυσοχοϊδης
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου