Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Υπουργικό Συμβούλιο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Υπουργικό Συμβούλιο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

«To 2011 θα είναι η τελευταία χρονιά της κρίσης, ωστόσο θα πρέπει να κερδίζουμε καθημερινές μάχες»

Ως τα δύο σημαντικότερα έτη της τετραετίας προσδιόρισε ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου το 2011 και το 2012.
Μιλώντας στη σημερινή συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου τόνισε ότι κατά την εκτίμηση της κυβέρνησης το 2011 θα είναι η τελευταία χρονιά της ύφεσης, ώστε το 2012 η Ελλάδα να ....

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Η αναδιάρθρωση του ΟΣΕ και το προσχέδριο του προϋπολογισμού για το 2011 στο επίκεντρο του Υπουργικού

Η αναδιάρθρωση του ΟΣΕ και το προσχέδιο του Προϋπολογισμού 2011 στο επίκεντρο της σημερινής συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες το νομοσχέδιο για την αξιοποίηση των σιδηροδρόμων έχει ολοκληρωθεί και θα κατατεθεί στην Βουλή εντός της εβδομάδας. Το σχέδιο νόμου προβλέπει ....

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Εξυγίανση χωρίς απολύσεις στον ΟΣΕ!

Εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών για την εξυγίανση του ΟΣΕ.
«Με την πρωτοβουλία μας αυτή», υπογράμμισε ο κ. Ρέππας, απαλλάσσουμε τον Έλληνα φορολογούμενο από το άγος του χρέους και των ελλειμμάτων του ΟΣΕ που φθάνουν σε δυσθεώρητα ύψη».
Το συσσωρευμένο χρέος του ΟΣΕ ξεπερνά τα 10,7 δισ. ευρώ και το ετησίως παραγόμενο έλλειμμα είναι πάνω από 1 δισ. ευρώ. «Αρκεί να σκεφθεί κανείς ότι ένα δισεκατομμύριο είναι το σύνολο του ποσού που διέθετε το Δημόσιο για το λεγόμενο δώρο των Χριστουγέννων που έχει περικοπεί» εξήγησε.
Το Δημόσιο θα αναλάβει το σύνολο των υποχρεώσεων του ΟΣΕ -ύψους περίπου 10 δισ. ευρώ- ενώ τα ακίνητα που ανήκουν στον ΟΣΕ θα περάσουν στην κυριότητα του Δημοσίου.
Επίσης, το σχέδιο νόμου προβλέπει απελευθέρωση των κομίστρων κάτι που σημαίνει ότι αυτά θα διαμορφώνονται ελεύθερα χωρίς κρατική παρέμβαση.
Διαβεβαίωσε ότι διασφαλίζονται πλήρως οι θέσεις εργασίας: «Ούτε μία απόλυση, παρά την κρίση που όλοι αναγνωρίζουν. Ακόμη, πετύχαμε να μην μειωθούν οι τακτικές αποδοχές.»
Το προσωπικό του ΟΣΕ θα μειωθεί κατά 2.800 άτομα μέσω μετατάξεων και συνταξιοδοτήσεων.

Άρχισε το Υπουργικό Συμβούλιο στην Θεσσαλονίκη

Με τρία βασικά θέματα στην ατζέντα του συνεδριάζει απο τις 12.40, για πρώτη φορά με τη νέα σύνθεσή του, το Υπουργικό Συμβούλιο στη Θεσσαλονίκη. Ο Πρωθυπουργός και οι περισσότεροι υπουργοί βρίσκονται από χθες στη συμπρωτεύουσα για τα εγκαίνια της 75ης Διεθνούς Εκθεσης Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια των οποίων ο κ. Γ. Παπανδρέου θα επιχειρήσει να εκπέμψει μηνύματα αισιοδοξίας και σιγουριάς στους έλληνες πολίτες, σηματοδοτώντας ταυτόχρονα την έναρξη μιας νέας προσπάθειας για την επανεκκίνηση της οικονομίας και την αναθέρμανση της αγοράς.
Αναμένεται να συζητηθούν και να εγκριθούν σήμερα τρία νομοσχέδια. Η εξυγίανση του ΟΣΕ, την οποία προετοίμασε ο κ. Δ. Ρέππας, ο νέος αναπτυξιακός τον οποίο προετοίμασε η κυρία Λούκα Κατσέλη και θα τροποποιήσει ο κ. Μ. Χρυσοχοΐδης και νόμος για την προσέλκυση στρατηγικών επενδύσεων που έχει καταρτίσει ο κ. Χ. Παμπούκης.
Αναμένεται επίσηςνα υπάρξουν τοποθετήσεις και συνοπτικές παρουσιάσεις και από υπουργούς με νέα χαρτοφυλάκια, όπως ο κ. Α.Λοβέρδος , ο οποίος από τη θέση του υπουργού Υγείας έχει να διαχειριστεί έναν από τους κρισιμότερους και πλέον ελλειμματικούς τομείς που συνδέονται με την τήρηση των δεσμεύσεων τις οποίες υπαγορεύει το μνημόνιο.

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Συνεδριάζει την Παρασκευή στη Θεσσαλονίκη του νέο Υπουργικό Συμβούλιο

Σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του λιμανιού της Θεσσαλονίκης θα συνεδριάσει το μεσημέρι της Παρασκευής το Υπουργικό Συμβούλιο, υπό την πλήρη του σύνθεση, όπως αυτή προέκυψε από τον ανασχηματισμό.
Η πρώτη συνεδρίαση του νέου Υπουργικού Συμβουλίου, στο περιθώριο των εκδηλώσεων για την 75η ΔΕΘ, θα γίνει στη μεγάλη αίθουσα της Αποθήκης Γ', στην προβλήτα 1 του λιμανιού, απέναντι από το κτίριο διοίκησης του ΟΛΘ.
Η συνεδρίαση αποσκοπεί στο να δοθεί ένα μήνυμα εντατικοποίησης της προσπάθειας για τις απαραίτητες αλλαγές και για την επιτάχυνση της ανάκαμψης.
Ο πρωθυπουργός, στην πρώτη του παρουσία στη ΔΕΘ υπό την ιδιότητα αυτή, αναμένεται ότι δεν θα εξαγγείλει, ως είθισται, κάποιο πακέτο παροχών, τονίζοντας ότι η οικονομική συγκυρία δεν το επιτρέπει.

Στη Θεσσαλονίκη ο πρωθυπουργός

Με την συνάντηση με εκπροσώπους τοπικών παραγωγικών και κοινωνικών φορέων ξεκινά σήμερα το πρόγραμμα του πρωθυπουργού κ. Γ. Παπανδρέου, στο πλαίσιο της επίσκεψής του στην 75η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, που θα ολοκληρωθεί με την καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου την Κυριακή το μεσημέρι.
Αύριο, Παρασκευή, συνεδριάζει για πρώτη φορά το νέο Υπουργικό Συμβούλιο, όπως αυτό διαμορφώθηκε μετά τον ανασχηματισμό. Η συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί στον ΟΛΘ, νωρίς το μεσημέρι.
Το πρόγραμμα του κ. Παπανδρέου συνεχίζεται το Σάββατο με τη συμμετοχή του στην τελετή εγκαινίων στο κτίριο διοίκησης της ΔΕΘ, νωρίς το πρωί και τις συναντήσεις που θα πραγματοποιήσει αμέσως μετά με τις διοικήσεις και τους εκπροσώπους των εργαζομένων των εταιρειών ΔΕΘ ΑΕ και HELEXPO.
Εν συνεχεία, ο πρωθυπουργούς θα επισκεφθεί τους εκθεσιακούς χώρους της ΔΕΘ και το βράδυ θα απευθύνει ομιλία στο συνεδριακό κέντρο "Ι. Βελλίδης".
Η παρουσία του κ. Παπανδρέου στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της φετινής ΔΕΘ, ολοκληρώνεται με τη συνέντευξη Τύπου, την Κυριακή στη 1.00 μ.μ.
Στο μεταξύ, συνεδριάζει σήμερα για δεύτερη φορά η ομάδα σχεδιασμού της κυβέρνησης, υπό την προεδρία του Γ. Ραγκούση, στο υπουργείο Εσωτερικών.
Στη συνεδρίαση, στην οποία συμμετέχουν ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου και ο υπουργός Πολιτισμού Παύλος Γερουλάνος, θα συζητηθούν θέματα που αφορούν τη ΔΕΘ.

Πηγή: ΑΠΕ

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Ορκίζεται η νέα κυβέρνηση!

Ορκίζεται αυτή την ώρα στο Προεδρικό Μέγαρο η νέα κυβέρνηση. Ορκίζονται τα 24 απο τα 49 μέλη του νέου Υπουργικού Συμβουλίου. Απουσιάζουν όσοι δεν άλλαξαν θέση καθώς και οι υπουργοί του νέου Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας αφού θα πρέπει πρώτα να εκδοθεί το Προεδρικό Διάταγμα για τη σύστασή του.
Η πρώτη συνεδρίαση του νέου υπουργικού συμβουλίου δεν θα πραγματοποιηθεί σήμερα, αλλά την Παρασκευή στη Θεσσαλονίκη.

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Ανασχηματισμός εντός των επόμενων ωρών!

Σήμερα το βράδυ (το πολύ μέχρι αύριο το πρωί), αναμένεται να ανακοινώσει την νέα σύνθεση του Υπουργικού Συμβουλίου ο Γιώργος Παπανδρέου.
Οι αλλαγές αναμένεται να κινηθούν σε τρία επίπεδα:
- θα αντικατασταθούν οι υφυπουργοί που αφήνουν τα χαρτοφυλάκια τους για χάρη του Καλλικράτη (Μπόλαρης, Κατσιφάρας, Αρναουτάκης),
- θα "ξηλωθούν" όσοι αρνήθηκαν την προτροπή του Πρωθυπουργού να θέσουν εαυτούς υποψήφιους σε Δήμους και Περιφέρειες (Μαγκριώτης, Μπταζελή, ίσως ο Καστανίδης, δεν κινδυνεύει η Γεννηματά),
- θα αντικατασταθούν οι αδύναμοι κρίκοι του παρόντος σχήματος (Κατσέλη, Ξενογιαννακοπούλου).
Οι Χρυσοχοϊδης, Μόσιαλος και Παπαδήμος αναμένεται να αποτελέσουν τα ισχυρά χαρτιά του Παπανδρέου!
Εν αναμονή εξελίξεων λοιπόν...

Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Στρατηγικό σχέδιο για το ιστορικό κέντρο της Αθήνας παρουσίασε ο Μ.Χρυσοχοΐδης!

Το πόρισμα της αρμόδιας ομάδας εργασίας και των συναρμόδιων υπουργών για την αναβάθμιση του ιστορικού κέντρου της Αθήνας και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής σε αυτό, παρουσίασε στο άτυπο Υπουργικό Συμβούλιο ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Οι εισηγήσεις των μελών της επιτροπής αφορούν επτά βασικούς τομείς: το παρεμπόριο, τους μη νόμιμους μετανάστες, τη λειτουργία καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, τη διακίνηση ναρκωτικών, τα εκδιδόμενα πρόσωπα, τους αστέγους και τα κτίρια (εγκαταλειμμένα, κτίρια που τελούν υπό κατάληψη, κτίρια που ενοικιάζονται σε αλλοδαπούς εν είδει ξενοδοχείου κ.ά.).

Στη συνεδρίαση εξετάστηκαν οι γενικές πολιτικές, τα μέτρα, τα χρονοδιαγράμματα, τα ποσά που απαιτούνται για την υλοποίηση των παρεμβάσεων, καθώς και οι συναρμοδιότητες που υπάρχουν.
Σημειώνεται ότι τα συναρμόδια υπουργεία φθάνουν τα... εννέα: Προστασίας του Πολίτη, Εσωτερικών, Υγείας, Εργασίας, Περιβάλλοντος, Δικαιοσύνης, Πολιτισμού, Οικονομικών και Οικονομίας.
Ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου χαρακτήρισε το ζήτημα του κέντρου της Αθήνας ως παράδειγμα θέματος που χρήζει συντονισμού και δεν αφορά μόνο σε ένα υπουργείο.
Ο κ. Παπανδρέου έκανε λόγο για «συστηματική» υποβάθμισή του κέντρο της Αθήνας εδώ και αρκετά χρόνια και ιδιαίτερα, μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες που δεν αξιοποιήθηκαν.
Επίσης, ο πρωθυπουργός τόνισε ότι «χρειάζεται μια συνεκτική πολιτική, όχι αποσπασματική» και μίλησε για αρνητικό ρόλο που διαδραμάτισε η έλλειψη πολιτικής από την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Επιπλέον μίλησε για μια περιοχή «που λειτουργεί εναντίον των μόνιμων κατοίκων αλλά και δεν εντάσσει σωστά αυτούς που φιλοξενεί», αλλά αντίθετα, «στοιβάζει ανθρώπινες ψυχές στους δρόμους, σε εγκαταλελειμμένα κτίρια, κυριαρχεί πολλές φορές η κοινωνική αγριότητα».
Ειδικότερα, ανέφερε ότι οι μετανάστες, οι πρόσφυγες που έρχονται μεταφέρουν και την ευκαιρία να τους εκμεταλλευθεί ο καθένας, κάνοντας εμπόριο ψυχών, ανθρώπων, ναρκωτικών αλλά και παρεμπόριο προϊόντων, προσθέτοντας ότι είναι πολλοί αλλοδαποί χωρίς χαρτιά, χωρίς στέγη που οδηγούνται σε εξαθλίωση και δημιουργούνται εστίες μόλυνσης, ασθενειών κτλ.
Ο πρωθυπουργός έκανε λόγο για έξαρση στη χρήση των ναρκωτικών, υποβάθμιση του περιβάλλοντος, συνθήκες ανομίας -παρότι υπάρχει τώρα μια σοβαρή παρουσία της Αστυνομίας με την ομάδα ΔΙΑΣ σε πολλές γειτονιές-, επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος που λειτουργούν χωρίς έλεγχο και έλλειψη συντονισμένης κοινωνικής πρόνοιας, που, μεταξύ άλλων, οδηγούν σε παρακμή του κέντρου της Αθήνας.

Πηγή: http://www.tanea.gr/

Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

«Να σταματήσει η συζήτηση για ανασχηματισμό»!

Να σταματήσει η συζήτηση περί ανασχηματισμού ζήτησε ο Γιώργος Παπανδρέου κατά τη συνεδρίαση του άτυπου υπουργικού συμβουλίου. «Θα ήθελα να παρακαλέσω να σταματήσουν είτε δημόσια είτε και σε ιδιωτικό επίπεδο όλες αυτές οι συζητήσεις περί ανασχηματισμού», είπε χαρακτηριστικά στους υπουργούς του.
Ο πρωθυπουργός χαρακτήρισε την παραφιλολογία που αναπτύσσεται το τελευταίο διάστημα «ένα εύκολο σπορ, που ενισχύει μόνιμα την εντύπωση που είναι αποτέλεσμα μιας παλιάς αντίληψης στην ελληνική πολιτική ζωή, ότι κάθε ανασχηματισμός είναι και μια πανάκεια».
Τόνισε δε ότι «δεν υπάρχουν ανασχηματισμοί που είναι πανάκεια. Είναι πολιτική μας βούληση η συλλογική και καθημερινή μας δουλειά που είναι το βασικό στοιχείο της επιτυχίας κάθε κυβέρνησης».
Απευθυνόμενος προς τους υπουργούς της κυβέρνησης, είπε ότι οι όποιες αλλαγές θα είναι περιορισμένες, οι δε δομικές αλλαγές μελετώνται, χωρίς αυτό να σημαίνει ανασχηματισμό, ενώ όπου προκύψουν κενά θα υπάρξουν αντικαταστάσεις.

Στη συνεδρίαση συζητήθηκαν, επίσης, τα θέματα των κλειστών επαγγελμάτων, της παιδείας και της ανάπλασης του ιστορικού κέντρου της Αθήνας, η δε υπουργός Υγείας, Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, ενημέρωσε για το θέμα των κουνουπιών - φορέων του ιού του δυτικού Νείλου, αλλά και την απαγόρευση του καπνίσματος στους κλειστούς δημόσιους χώρους.
Σε ό,τι αφορά το ιστορικό κέντρο συζητήθηκαν έπειτα από εισηγήσεις των κυρίων Μ. Χρυσοχοΐδη και Σπ.Βούγια τα μέτρα, τα χρονοδιαγράμματα και τα ποσά που απαιτούνται για την ανάπλαση της περιοχής. Ο πρωθυπουργός επισήμανε πως η Αθήνα πρέπει να γίνει πιλότος για τις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν από την Τοπική Αυτοδιοίκηση και το κράτος για τα κοινωνικά προβλήματα. Το κέντρο της πρωτεύουσας -είπε- πρέπει να συνδεθεί με την επιχειρηματικότητα και τον τουρισμό.
Η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, ενημέρωσε το άτυπο υπουργικό συμβούλιο για την κατάσταση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Όσο για το ενδεχόμενο λήψης νέων μέτρων, πηγές του υπουργείου Οικονομικών ανέφεραν ότι οι αντιδράσεις πηγάζουν περισσότερο απο το φόβο για νέα μέτρα και σημείωσαν για παράδειγμα ότι η μετάβαση του ΦΠΑ από 11% σε 23% για ορισμένα προϊόντα περιλαμβανόταν στο Μνημόνιο του Μαΐου, ενώ η ελληνική κυβέρνηση πρόσθεσε ότι μπορεί τα έσοδα που αναμένονται απο την αύξηση αυτή να υποκατασταθούν από άλλα μέτρα ισοδύναμου αποτελέσματος.
Επιπλέον, ανέφεραν ότι δεν πρόκειται να ληφθούν νέα μέτρα το 2010 και εξηγούσαν ότι τα μέτρα του 2011 περιλαμβάνονται στο μνημόνιο και θα αναφέρονται στο προσχέδιο προϋπολογισμού που θα κατατεθεί στις 4 Οκτωβρίου και θα ληφθούν το επόμενο έτος.
Τέλος, σε ό,τι αφορά στα ζητήματα της ανάπτυξης, οι ίδιοι κύκλοι ανέφεραν ότι συνολικά για το αναπτυξιακό πρόγραμμα της κυβέρνησης θα μιλήσει ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ.