To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010
Καταπέλτης ο Εισαγγελέας για Κορκονέα!!!
Την ενοχή του Επαμεινώνδα Κορκονέα για ανθρωποκτονία από πρόθεση με ενδεχόμενο δόλο και του Βασίλη Σαραλιώτη για συνέργια στη πράξη του συναδέλφου του πρότεινε στο μεικτό ορκωτό δικαστήριο Άμφισσας, ο εισαγγελέας έδρας Χαράλαμπος Λακαφώσης για την υπόθεση της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.
Ζήτησε μάλιστα να μην αναγνωριστεί κανένα ελαφρυντικό στον Επαμεινώνδα Κορκονέα. Αν η πρόταση αυτή γίνει δεκτή από το δικαστήριο η προβλεπόμενη ποινή είναι η ισόβια κάθειρξη.
Όπως είπε ο κ. Λακαφώσης, το δικαστήριο δεν πρέπει να δεχθεί τους ισχυρισμούς του Κορκονέα περί ανάρμοστης συμπεριφοράς του θύματος, ούτε του προτέρου εντίμου βίου του κατηγορουμένου, αλλά και επίσης να μη δεχθεί τους ισχυρισμούς του περί ειλικρινούς μεταμέλειας και καλής συμπεριφοράς μετά την πράξη.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου