Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Υπέγραψε στην "ομάδα του λαού" ο Σόφο....

Ο εκ των ιδιοκτητών της Μακάμπι Τελ Αβίβ, Ντέιβιντ Φέντερμαν, καθώς και ο διευθυντής της Γκάι Γκούντες, πραγματοποίησαν ταξίδι στην Κύπρο όπου βρίσκεται ο παίκτης με την Εθνική ομάδα των ανδρών. Εκεί, ρυθμίστηκαν οι τελευταίες λεπτομέρειες, σε συνάντηση που είχαν με τον παίκτη και τον μάνατζέρ του, Παναγιώτη Καπάζογλου προκειμένου ο Σόφο να υπογράψει 2ετές συμβόλαιο.
O πρώην σέντερ του Ολυμπιακού, δήλωσε: "Από τη στιγμή που αποφάσισα να μην αγωνιστώ στην Ελλάδα, αναζητούσα ένα μεγάλο και οργανωμένο σύλλογο, στον οποίο να έχω χρόνο συμμετοχής και να μπορώ να συνεισφέρω. Τα βρήκα όλα αυτά στη Μακάμπι. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που μετακομίζω στο Τελ Αβίβ και στη "Νοκια Αρίνα". Γνωρίζω για τη μεγάλη παράδοση της Μακάμπι, τους εκπληκτικούς φιλάθλους της και εν γένει τη λατρεία για το μπάσκετ στο Ισραήλ. Υπόσχομαι πως θα κάνω τα πάντα για τη Μακάμπι".

Δεν υπάρχουν σχόλια: