Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Φάρσα η τοποθέτηση βόμβας...

Φάρσα αποδείχτηκε το τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο κτίριο του υπουργείου Οικονομικών, στην πλατεία Συντάγματος.
Περίπου στις 2 και μισή, μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων ελέγχων, ξεκίνησε η συνέντευξη Τύπου του υπουργού Οικονομικών, Γιώργου Παπακωνσταντίνου, για την έκθεση της τρόικας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: