Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Νωρίς άρχισε....νωρίς κρίνεται η χρονιά για τον Ολυμπιακό!!!


Το ματς της...χρονιάς δίνει απόψε η ομάδα του Πειραιά (CONN-X TV, 21.00μμ) στο Τελ Αβίβ με την Μακάμπι. Στη ρεβάνς του 2-1, οι ερυθρόλευκοι καλούνται να τα δώσουν όλα και να δώσουν το παρόν στην κλήρωση της Παρασκευής στην Νιόν. Η ατμόσφαιρα αναμένεται θερμή από τους οπαδούς των Ισραηλινών (12.500) και οι παίκτες του Ολυμπιακού καλούνται να την ξεπεράσουν και να αποδείξουν πως διαθέτουν καλύτερη ομάδα.
Ο¨Έβαντ Λίνεν, στην χθεσινή συνέντευξη τύπου, μίλησε ιδιαίτερα κολακευτικά για τον Άλμπερτ Ριέρα αλλά υπεραμύνθηκε της επιλογής του να τον αποκλείσει από την αποστολή. Δυστυχώς ο Γερμανός προπονητής φαίνεται οτι "παίζει το κεφάλι του" στο αποψινό ματς αφού ενδεχόμενος αποκλεισμός θα σημάνει και την απομάκρυσνή του απο τον ερυθρόλευκο πάγκο...φαίνεται να μην έχουν βάλει μυαλό στον Πειραια με την περσινή αλλαγή 3 προπονητών αφού έχουν αρχίσει να σφίγγουν επικίνδυνα τον κλοιό γύρω από τον Λίνεν...ψυχραιμία...μόλις μπήκε ο Αύγουστος!!!
Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο προπονητής σκέφτεται να ξεκινήσει με τους Νικοπολίδη, Α. Παπαδόπουλο, Μέλμπεργκ, Τοροσίδη, Χολέμπας στην άμυνα, τους Ντουντού και Μαρέσκα στη μεσαία γραμμή, τον Ζαϊρί από τα αριστερά, Ρόμενταλ από δεξιά και τον Όσκαρ πίσω από τον μοναδικό προωθημένο Ντιόγο. Πάντως, στο μυαλό του τεχνικού των Πειραιωτών βρίσκονται και οι Ραούλ Μπράβο, Γκαλίτσιος. Ο Ισπανός ίσως χρησιμοποιηθεί στη θέση του Αβραάμ, ενώ ο Γκαλίτσιος έχει πιθανότητες να βρίσκεται στο αρχικό σχήμα έναντι του «Τόρο».
Όσον αφορά τα μεταγραφικά, θα καθοριστούν απο το σημερινό αποτέλεσμα...η πρόκριση θα δώσει το σύνθημα για τις τελικές διαπραγματεύσεις τόσο με τον Αρέβαλο όσο και με τον Τζο...σε αντίθετη περίπτωση η ερυθρόλευκη διοίκηση θα επανεξετάσει τις προτάσεις και προφανώς θα στραφεί σε πιο...οικονομικές λύσεις....

Δεν υπάρχουν σχόλια: