Η απάντηση είναι "ΝΑΙ, αλλά με μέτρο". Σωτήρια και θαυματουργή αποδεικνύεται η βιταμίνη D σε συνδυασμό με τη χαλάρωση κάτω από τον ήλιο*. Νέες επιστημονικές έρευνες δείχνουν ότι η λεγόμενη και «βιταμίνη της λιακάδας», αφού συντίθεται μόνον όταν το δέρμα μας εκτίθεται στην ηλιακή ακτινοβολία, είναι μια πραγματικά χρυσή ασπίδα για ασθένειες όπως ο καρκίνος, ο διαβήτης και η σκλήρυνση κατά πλάκας.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της έρευνας, τον κλινικό νευρολόγο του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης Τζορτζ Εμπερς, η βιταμίνη D παίζει καθοριστικό ρόλο στην ενεργοποίηση των λευκών αιμοσφαιρίων που προστατεύουν τον οργανισμό μας από λοιμώξεις, γρίπη, τροφικές δηλητηριάσεις, ακόμη και καρκίνο. Χωρίς τη «βιταμίνη της λιακάδας» τα λευκά αιμοσφαίρια παραμένουν σε... χειμερία νάρκη και δεν εκτελούν το σημαντικό καθήκον θωράκισης του ανθρώπινου οργανισμού από τις ασθένειες.
* όποιος αναγνωρίσει την κυρία της φωτογραφίας κερδίζει ένα δείπνο μαζί της.
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010
Κάνει καλό η ηλιοθεραπεία?
Ετικέτες
βιταμίνη D,
διαβήτης,
Έμπερς,
ηλιοθεραπεία,
καρκίνος,
Οξφόρδη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου