Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα βιταμίνη D. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα βιταμίνη D. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Κάνει καλό η ηλιοθεραπεία?

Η απάντηση είναι "ΝΑΙ, αλλά με μέτρο". Σωτήρια και θαυματουργή αποδεικνύεται η βιταμίνη D σε συνδυασμό με τη χαλάρωση κάτω από τον ήλιο*. Νέες επιστημονικές έρευνες δείχνουν ότι η λεγόμενη και «βιταμίνη της λιακάδας», αφού συντίθεται μόνον όταν το δέρμα μας εκτίθεται στην ηλιακή ακτινοβολία, είναι μια πραγματικά χρυσή ασπίδα για ασθένειες όπως ο καρκίνος, ο διαβήτης και η σκλήρυνση κατά πλάκας.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της έρευνας, τον κλινικό νευρολόγο του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης Τζορτζ Εμπερς, η βιταμίνη D παίζει καθοριστικό ρόλο στην ενεργοποίηση των λευκών αιμοσφαιρίων που προστατεύουν τον οργανισμό μας από λοιμώξεις, γρίπη, τροφικές δηλητηριάσεις, ακόμη και καρκίνο. Χωρίς τη «βιταμίνη της λιακάδας» τα λευκά αιμοσφαίρια παραμένουν σε... χειμερία νάρκη και δεν εκτελούν το σημαντικό καθήκον θωράκισης του ανθρώπινου οργανισμού από τις ασθένειες.

* όποιος αναγνωρίσει την κυρία της φωτογραφίας κερδίζει ένα δείπνο μαζί της.