To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010
Στις βροχοπτώσεις αποδίδεται από το ΙΓΜΕ το ρήγμα στη Μαυροπηγή!!!
Στις έντονες βροχοπτώσεις που σημειώθηκαν το περασμένο χρονικό διάστημα αποδίδει το ΙΓΜΕ το ρήγμα στο Δημοτικό Διαμέρισμα της Μαυροπηγής, όπως αναφέρει το σχετικό πόρισμα που επιδόθηκε στο Δήμο Πτολεμαΐδας. Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Πτολεμαΐδας Αθανάσιο Βούρα, το πόρισμα επισημαίνει ότι πρόκειται για ένα επιφανειακό ρήγμα βάθους ενός μέτρου και πλάτους 40 εκατοστών. Στο πλαίσιο της παρακολούθησης του φαινομένου εγκαταστάθηκαν στην περιοχή αποκλισιώμετρα, τα οποία θα εκτιμήσουν την ενδεχόμενη μετακίνηση του ρήγματος. «Από τα λεγόμενα του ΙΓΜΕ δεν προκύπτει συσχέτιση της ρηγμάτωσης με την δραστηριότητα της ΔΕΗ στην περιοχή, γεγονός που αφήνει περιθώρια για επιφυλάξεις εκ μέρους του δήμου και των κατοίκων σχετικά με το πόρισμα» τονίζει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο κ. Βούρας και αναφέρει ότι ο δήμος Πτολεμαΐδας έχει έρθει σε επαφή με επιστημονικούς φορείς που θα εξετάσουν και αυτοί το φαινόμενο. «Δε δημιουργείται μια ρωγμή τριακοσίων μέτρων μήκους μόνο από τη βροχή» σημείωσε και πρόσθεσε ότι ο Δήμος θα ανακοινώσει στα τέλη του μήνα τις επόμενες κινήσεις του. Στο μεταξύ, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο, η ανησυχία των κατοίκων παραμένει. Την ίδια στιγμή, όπως σημειώνει χαρακτηριστικά, ο δήμος δεν μπορεί να προχωρήσει στην πλήρη καταγραφή των ζημιών (ρωγμές σε αρκετές κατοικίες) από τη στιγμή που δεν μπορούν να δοθούν αποζημιώσεις από τη ΔΕΗ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου