Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Μεταμόρφωση και ανάδειξη του Εθνικού Κήπου!!!


Αποφασίστηκε η διάθεση 7,5 εκατοµµυρίων ευρώ για την ανάπλαση του Εθνικού Κήπου, βελτιώνοντας τις σηµερινές υποδοµές του σηµαντικότερου πνεύµονα πρασίνου στο κέντρο της Αθήνας. Ετσι µεταξύ άλλων οι λίµνες θα καθαριστούν, τα δίκτυα ηλεκτροφωτισµού θα αναβαθµιστούν και θα ανανεωθεί η παιδική χαρά.
Στα άµεσα σχέδια της Νοµαρχίας Αθηνών και του Δήµου Αθηναίων είναι και η αποκατάσταση της χλωρίδας σε συνδυασµό µε την αποµάκρυνση της ξερής βλάστησης, σβήνοντας κατ' αυτό τον τρόπο από τον Εθνικό Κήπο τα σηµάδια εγκατάλειψης.
Επιπλέον, επιχειρείται η καταγραφή της υπόγειας πορείας του νερού από τον Υµηττό µέχρι τη θάλασσα, διασφαλίζοντας όχι µόνο τη βιωσιµότητα του Κήπου αλλά και το πράσινο άλλων περιοχών στην Αθήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: