To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010
Μεταμόρφωση και ανάδειξη του Εθνικού Κήπου!!!
Αποφασίστηκε η διάθεση 7,5 εκατοµµυρίων ευρώ για την ανάπλαση του Εθνικού Κήπου, βελτιώνοντας τις σηµερινές υποδοµές του σηµαντικότερου πνεύµονα πρασίνου στο κέντρο της Αθήνας. Ετσι µεταξύ άλλων οι λίµνες θα καθαριστούν, τα δίκτυα ηλεκτροφωτισµού θα αναβαθµιστούν και θα ανανεωθεί η παιδική χαρά.
Στα άµεσα σχέδια της Νοµαρχίας Αθηνών και του Δήµου Αθηναίων είναι και η αποκατάσταση της χλωρίδας σε συνδυασµό µε την αποµάκρυνση της ξερής βλάστησης, σβήνοντας κατ' αυτό τον τρόπο από τον Εθνικό Κήπο τα σηµάδια εγκατάλειψης.
Επιπλέον, επιχειρείται η καταγραφή της υπόγειας πορείας του νερού από τον Υµηττό µέχρι τη θάλασσα, διασφαλίζοντας όχι µόνο τη βιωσιµότητα του Κήπου αλλά και το πράσινο άλλων περιοχών στην Αθήνα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου