Στους εννέα ανέβηκε ο αριθμός των νεκρών από τον ιό του Δυτικού Νείλου, μετά το θάνατο ενός ακόμη ατόμου, που αναφέρθηκε σήμερα. Τα κρούσματα -μετά από επτά νέα διαγνωσθέντα- φθάνουν πλέον τα 106.
Μέχρι σήμερα το πρωί, από τους ασθενείς με λοίμωξη από τον ιό του Δυτικού Νείλου, 60 είχαν λάβει εξιτήριο από το νοσοκομείο, ενώ 35 νοσηλεύονται ακόμη, από τους οποίους οι εννέα σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Δύο από τους ασθενείς δεν έχουν νοσηλευθεί σε νοσοκομείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου