To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010
Πιείτε νερό πριν το φαγητό!
Αμερικανοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι υπάρχει ένα πολύ απλό και χωρίς καμία παρενέργεια τρικ για να χάνει κάποιος κιλά. Σύμφωνα με ειδικούς του Πανεπιστημίου Virginia Τech, η κατανάλωση 2-3 ποτηριών νερού πριν από κάθε γεύμα είναι πολύτιμος σύμμαχος για όσους (ενηλίκους) θέλουν να χάσουν κιλά.
Οι ερευνητές χώρισαν υπέρβαρα και παχύσαρκα άτομα σε δύο ομάδες οι οποίες ακολουθούσαν την ίδια ακριβώς διατροφή. Μόνη διαφορά ήταν ότι τα μέλη της μιας ομάδας έπιναν 2-3 ποτήρια νερό προτού φάνε, ενώ τα μέλη της άλλης όχι. Οπως διαπιστώθηκε, εκείνοι που έπιναν νερό έφαγαν λιγότερο φαγητό και έχαναν τελικά περισσότερα κιλά από τους άλλους. Υστερα από 12 εβδομάδες εκείνοι που έπιναν νερό πριν από το φαγητό είχαν χάσει κατά μέσον όρο 30% περισσότερο βάρος από εκείνους που δεν έπιναν νερό προτού γευματίσουν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου