Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Ο Μαρινάκης Πρόεδρος της Super League!!!

Όλα δείχνουν πως ο Βαγγέλης Μαρινάκης θα είναι ο νέος πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας μετά τις σημερινές αρχαιρεσίες στις 14:00. Ο μοναδικός σίγουρος υποψήφιος, Θανάσης Κανελλόπουλος, απέσυρε την υποψηφιότητά του όπως ανακοινώθηκε από την ΠΑΕ που εκπροσωπεί, τον Ολυμπιακό Βόλου, ενώ παρείχε τη στήριξή του στον νέο μεγαλομέτοχο του Ολυμπιακού.
Τον κ. Μαρινάκη αναμένεται να στηρίξει και ο Παναθηναϊκός.

Δεν υπάρχουν σχόλια: