Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Στις 16.00 πατάει Ελλάδα ο Ουρτάδο!

Στην Αθήνα αναμένεται σήμερα στις 16:00 το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού Μοϊσές Ουρτάδο. Ιδιαίτερα ικανοποιημένος θα πρέπει να είναι ο Ερνέστο Βαλβέρδε, ο οποίος βλέπει να γίνονται πράξη όλες του οι εισηγήσεις απο τον κ. Μαρινάκη.
Η Εσπανιόλ θα βάλει στα ταμεία της περίπου 1.500.000 ευρώ, ενώ οι ετήσιες αμοιβές του Ουρτάδο θα αγγίζουν τις 800.000 ευρώ. Ο Ολυμπιακός κλείνει έναν παίκτη, ο οποίος μέχρι πριν από 2 χρόνια δεν παραχωρούνταν με λιγότερα από 8.000.000 ευρώ.
Ο Ουρτάδο θα περάσει σήμερα από ιατρικές εξετάσεις και εν συνεχεία θα υπογράψει τριετές συμβόλαιο συνεργασίας. Οι ερυθρόλευκοι θα τον παρουσιάσουν με κάθε επισημότητα την Πέμπτη μαζί με τους Νταβίδ Φουστέρ, Κρίστιαν Νέμεθ και Μάρκο Πάντελιτς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: