Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Νεος Πρόεδρος της Super League ο Μαρινάκης!


Όπως σας ενημερώσαμε νωρίτερα, ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι ο νέος πρόεδρος της Super League...
Μετά την απόσυρση της υποψηφιότητας του κ. Κανελλόπουλου, ο Μαρινάκης ήταν ο μοναδικός υποψήφιος και τελικά εκλέχθηκε με σχετική πλειοψηφία, καθώς έλαβε 12 ψήφους συμπεριλαμβανομένων και αυτών Παναθηναϊκού και ΠΑΟΚ. Λευκό έριξαν ΑΕΚ και Άρης, απείχε της διαδικασίας ο Ατρόμητος, ενώ απουσίαζε ο εκπρόσωπος της Καβάλας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: