Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Φρίκη απο την απολογία του Αλβανού δολοφόνου της 11χρονης...

Οικογενειάρχης, πατέρας ενός 17χρονου αγοριού είναι ο 41χρονος Αλβανός ο οποίος συνελήφθη για την τραγική υπόθεση. Ενσωματωμένος, σύμφωνα με μαρτυρίες, στην κοινωνία του χωριού, διέμενε με την οικογένειά του στην περιοχή τα τελευταία χρόνια. Εργαζόταν σε διάφορες εργασίες και είχε ιδιόκτητο σπίτι. Διαφορετικές ήταν οι συνθήκες ζωής για την οικογένεια της άτυχης 11χρονης. Οι γονείς της, Βούλγαροι βιοπαλαιστές, είχαν εγκατασταθεί στο χωριό από τον Οκτώβριο του 2009 και με δυσκολία τα έβγαζαν πέρα. Ηταν η πρώτη περίοδος προσαρμογής και για τους ίδιους τους γονείς αλλά και για τα δύο παιδιά τους τη Ρενί και τον δεκατριάχρονο αδελφό της.
Κατα τις 10 το βράδυ, σύμφωνα με μαρτυρία, ο δράστης είχε κεράσει την εντεκάχρονη μια πορτοκαλάδα. Οπως όλα δείχνουν, είχε προγραμματίσει και οργανώσει την αποτρόπαιη πράξη του. Το τελευταίο σημάδι για την εντεκάχρονη ήταν γύρω στη 1.20 το βράδυ του Σαββάτου προς την Κυριακή, όταν έφυγε από την πλατεία, όπου έπαιζε με τα άλλα παιδιά του χωριού, με σκοπό να επιστρέψει στο σπίτι της.

Αρχικά αρνήθηκε κάθε σχέση με την υπόθεση, μέχρι που άρχισε να πέφτει σε αντιφάσεις.
Οι αξιωματικοί συνέχισαν την εξέταση, και ο 41χρονος ομολόγησε.
Παραδέχθηκε ότι σε μικρή απόσταση από την πλατεία επιβίβασε το κορίτσι στο αυτοκίνητό του με το πρόσχημα να το πάει στο σπίτι του.
Η μικρή τον εμπιστεύθηκε.
Ο δράστης όμως την οδήγησε σε ερημική αγροτική τοποθεσία σε απόσταση επτά χιλιόμετρων από το χωριό. Στην ομολογία του, με ανατριχιαστικές περιγραφές αποκάλυψε το τέλος του κοριτσιού. Παραδέχθηκε ότι το κακοποίησε και στη συνέχεια, όπως φέρεται να έχει καταθέσει, το έριξε ενώ ήταν ακόμα ζωντανό μέσα στο πηγάδι. Οταν σταμάτησε και ο παραμικρός θόρυβος και ο δράστης κατάλαβε ότι το παιδί είχε αφήσει πια την τελευταία του πνοή, σκέπασε το πηγάδι και επέστρεψε στο σπίτι του, στο χωριό.

Η παρατηρητικότητα των παιδιών που έπαιζαν το βράδυ του Σαββάτου με την 11χρονη Ρενί στην πλατεία του Ελαιοχωρίου Αρκαδίας ήταν η άκρη του νήματος για την αποκάλυψη της άγριας δολοφονίας και κακοποίησής της.
Τα παιδιά είχαν δει το κοριτσάκι να μπαίνει στο αυτοκίνητο του 41χρονου Αλβανού...

Δεν υπάρχουν σχόλια: