Το υπουργείο Υποδομών ανακοίνωσε την επέκταση μέσα στο 2011 της Αττικής Οδού. Πρόκειται για ένα έργο 35 χιλιομέτρων που θα κοστίσει 1 δισεκατομμύριο ευρώ. Ο δρόμος θα ξεκινάει από .....
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Υποθαλάσσια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Υποθαλάσσια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010
Επεκτείνεται η Αττική Οδός – Υποθαλάσσια σήραγγα ενώνει Σαλαμίνα - Πέραμα
Ετικέτες
Αττική Οδός,
επέκταση,
Περιφερειακή Υμητού,
Σαλαμίνα,
Υποθαλάσσια
Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010
Τον «χάρτη» των δημοσίων έργων ανακοίνωσε ο Μ. Ρέππας
Nέα περιφερειακά έργα προϋπολογισμού 400 εκατ. ευρώ δημοπρατούνται από το υπουργείο Υποδομών έως το τέλος του τρέχοντος έτους και μέσα στο 2011 θα δημοπρατηθούν νέα έργα ύψους 1,5 δισ. ευρώ, επιπλέον.
Ετικέτες
απαλλοτριώσεις,
διόδια,
έργα,
Μετρό,
οδική ασφάλεια,
Ρέππας,
Υποθαλάσσια
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

