Το υπουργείο Υποδομών ανακοίνωσε την επέκταση μέσα στο 2011 της Αττικής Οδού. Πρόκειται για ένα έργο 35 χιλιομέτρων που θα κοστίσει 1 δισεκατομμύριο ευρώ. Ο δρόμος θα ξεκινάει από .....
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα επέκταση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα επέκταση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010
Επεκτείνεται η Αττική Οδός – Υποθαλάσσια σήραγγα ενώνει Σαλαμίνα - Πέραμα
Ετικέτες
Αττική Οδός,
επέκταση,
Περιφερειακή Υμητού,
Σαλαμίνα,
Υποθαλάσσια
Μεγαλώνει το μετρό...Δείτε τον χάρτη με τις γραμμές!
Στις ράγες μπαίνει η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, καθώς το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων φαίνεται να εξασφαλίζει τους πόρους για τη χρηματοδότηση των πρώτων τμημάτων, ενώ προχωρούν και οι σχετικές μελέτες.
Σύμφωνα με τους προγραμματισμούς, κατά το τέλος του 2011 - αρχές 2012 θα μπορέσει να....
Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010
Το μετρό πάει Πειραιά....του χρόνου δημοπρατείται η γραμμή 4!
Τον επόμενο χρόνο ξεκινά η επέκταση τού Μετρό προς τον Πειραιά και δημοπρατείται το έργο για τη νέα γραμμή 4, όπως επεσήμανε σήμερα, κατά τη διάρκεια ομιλίας του στη Βουλή, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρεππας.
Η γραμμή 4 ......
Ετικέτες
ακτινογραφία,
γραμμή 4,
επέκταση,
Μετρό,
Πειραιάς,
Ρέππας,
υπουργείο Υποδομών
Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010
Ευχάριστα νέα για το μετρό Θεσσαλονίκης!
Η Επιτροπή Μεγάλων Εργων του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών προτείνει την επέκταση της υπό κατασκευή γραμμής του μετρό στο ανατολικό άκρο της (προς Καλαμαριά) και την κατασκευή αμαξοστασίου στην περιοχή της Μίκρας. Ακόμη, εισηγείται μελέτες επεκτάσεων του μετρό ανατολικά (ως το αεροδρόμιο), δυτικά (προς Σταυρούπολη και Ευκαρπία ως το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου) και προς την περιοχή των Δήμων Αμπελοκήπων - Ευόσμου. Εξετάζεται εξάλλου η δημιουργία δεύτερου κλάδου της βασικής γραμμής προς τα ανατολικά (προς την Πυλαία).
Σχεδιάζεται επίσης η κατασκευή δύο τερματικών συγκοινωνιακών κέντρων στον νέο σιδηροδρομικό σταθμό και στην περιοχή του Στρατοπέδου Καρατάσιου και δύο συνδετήριων γραμμών τραμ οι οποίες θα ακολουθούν στη Δυτική και Ανατολική Θεσσαλονίκη τη σημερινή υπό κατασκευή γραμμή του μετρό, αλλά και βορειότερα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



