Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα γεωτρύπανο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα γεωτρύπανο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Χιλή: Μία ανάσα από τη διάσωση οι μεταλλωρύχοι

Η βοηθητική σήραγγα έφτασε πολύ κοντά στους 33 μεταλλωρύχους που εδώ και δύο μήνες παραμένουν εγκλωβισμένοι σε 700 μέτρα βάθος σε ορυχείο του Σαν Χοσέ στη Χιλή.
Ήδη το γεωτρύπανο βρίσκεται σε βάθος 519 μέτρων δηλαδή περίπου .....

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Εκτιμήσεις για ταχύτερο απεγκλωβισμό των μεταλλωρύχων στη Χιλή

Οι 33 μεταλλωρύχοι που βρίσκονται στα έγκατα της γης από τις αρχές Αυγούστου μπορεί να απεγκλωβιστούν πολύ νωρίτερα απ΄ο,τι εκτιμάτο αρχικώς, σύμφωνα με την χιλιανή εφημερίδα El Mercurio, που επικαλείται κυβερνητικές πηγές.

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Νέο γεωτρύπανο για τον ανεφοδιασμό των μεταλλωρύχων !

Ένα δεύτερο μηχάνημα γεώτρησης έφθασε χθες στο ορυχείο του Σαν Χοσέ στη Χιλή για να βελτιωθεί ο ανεφοδιασμός των 33 μεταλλωρύχων που είναι παγιδευμένοι εδώ και 29 ημέρες, μια περίπτωση για την οποία οι εμπειρογνώμονες της NASA που βρίσκονται επιτόπου λένε ότι «δεν έχει προηγούμενο» σε όρους επιβίωσης και προσπαθειών διάσωσης.
Το νέο μηχάνημα γεώτρησης θα διευρύνει επί δύο μήνες έναν αγωγό που έχει ήδη ανοίξει και αργότερα οι μηχανικοί θα εξετάσουν τη δυνατότητα να τον διευρύνουν ακόμη περισσότερο ώστε να χρησιμοποιηθεί για ένα δεύτερο σχέδιο διάσωσης από τους μηχανικούς.