Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ανεφοδιασμός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ανεφοδιασμός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Νέο γεωτρύπανο για τον ανεφοδιασμό των μεταλλωρύχων !

Ένα δεύτερο μηχάνημα γεώτρησης έφθασε χθες στο ορυχείο του Σαν Χοσέ στη Χιλή για να βελτιωθεί ο ανεφοδιασμός των 33 μεταλλωρύχων που είναι παγιδευμένοι εδώ και 29 ημέρες, μια περίπτωση για την οποία οι εμπειρογνώμονες της NASA που βρίσκονται επιτόπου λένε ότι «δεν έχει προηγούμενο» σε όρους επιβίωσης και προσπαθειών διάσωσης.
Το νέο μηχάνημα γεώτρησης θα διευρύνει επί δύο μήνες έναν αγωγό που έχει ήδη ανοίξει και αργότερα οι μηχανικοί θα εξετάσουν τη δυνατότητα να τον διευρύνουν ακόμη περισσότερο ώστε να χρησιμοποιηθεί για ένα δεύτερο σχέδιο διάσωσης από τους μηχανικούς.

Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Ανεφοδιασμός των πρατηρίων...

Με γοργούς ρυθμούς πραγματοποιείται από σήμερα το πρωί ο ανεφοδιασμός των πρατηρίων υγρών καυσίμων, μετά τη λήξη της απεργίας των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης που αποφασίστηκε χθες το απόγευμα.
Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τα πρατήρια είναι πλέον σε θέση να εξυπηρετήσουν τους οδηγούς, χωρίς προβλήματα, ενώ προβλέπεται πως μέχρι το βράδυ της Τρίτης θα έχει ολοκληρωθεί ο ανεφοδιασμός των πρατηρίων σε όλη τη χώρα.