Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ναυπηγεια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ναυπηγεια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Ξεμπλοκάρει η πώληση του Σκαραμαγκά στους Άραβες

Έπειτα από μια 48ωρη διαπραγμάτευση η οποία εξελίχθηκε δι’ αλληλογραφίας, μέσω ανταλλαγής e mails, νον πέιπερς, αλλά και επίσημων ανακοινώσεων, η αιφνίδια κρίση μεταξύ του υπουργείου Άμυνας και της Abu Dhabi Mar (νέοι ιδιοκτήτες ναυπηγείων Σκαραμαγκά) βαίνει προς εκτόνωση.
Το πρόβλημα προέκυψε ....

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

«Πράσινο φως» απο το ΚΥΣΕΑ για τον Σκαραμαγκά

Το «πράσινο φως» έδωσαν το ΚΥΣΕΑ και η διυπουργική επιτροπή αποκρατικοποιήσεων στη σύμβαση για τη μεταβίβαση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά από την Thyssen Krupp Marine Systems στην Abu Dhabi Mar.
Σειρά έχει.....

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Τέλος η αγωνία για τους 1.300 εργαζομένους των ναυπηγείων!

Ο υπουργός Άμυνας, Ευάγγελος Βενιζέλος ανακοίνωσε την οριστικοποίηση της συμφωνίας για την πώληση των ναυπηγείων στην Άμπου Ντάμπι Μαρ.
Σύμφωνα με τον υπουργό Άμυνας....

Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Κρίσιμη ημέρα για τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά - Ορατός ο κίνδυνος πτώχευσης - Κίνδυνος να μην πληρωθούν 1.300 εργαζόμενοι


Οι γερμανοί ιδιοκτήτες συνεδριάζουν με το προσύμφωνο μεταβίβασης των ναυπηγείων Σκαραμαγκά στην Άμπου Ντάμπι Μαρ να εκπνέει την Τρίτη και την απειλή της πτώχευσης των ναυπηγείων να είναι πλέον ορατή.

Σύμφωνα με πληροφορίες στελέχη της Thyssen ,θα συναντηθούν την Τρίτη με τον υπουργό Άμυνας και θα θέσουν το δίλημμα είτε της ολοκλήρωσης της συμφωνίας, είτε της πτώχευσης ακόμη και μέχρι την Τετάρτη. Το πιθανότερο είναι να δοθεί παράταση λίγων ημερών για να περάσει το πακέτο της συμφωνίας από την Επιτροπή Εξωτερικών και Άμυνας,από την οποία ο κ.Βενιζέλος ευελπιστεί τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση.

Το πακέτο της συμφωνίας μεταβίβασης, εκτός από τη πώληση των ναυπηγείων στην Άμπου Ντάμπι Μαρ,προβλέπει την ναυπήγηση δύο ακόμη υποβρυχίων τύπου ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ, με κόστος για το ελληνικό δημόσιο ένα δις ευρώ.

Το δυσκολότερο πρόβλημα της μεταβίβασης της ιδιοκτησίας των ναυπηγείων ήταν το πρόστιμο που είχε επιβάλλει η ΕΕ για παράνομες χρηματοδοτήσεις των ναυπηγείων στο παρελθόν. Ο κ.Βενιζέλος κατόρθωσε να λύσει αυτό το θέμα αλλά επιμένει στην όσο το δυνατόν ευρεία διακομματική στήριξη της συμφωνίας για τα ναυπηγεία,κάτι που ακόμη δεν είναι σαφές αν έχει εξασφαλιστεί.

Οι 1300 εργαζόμενοι ζουν για ακόμη μία φορά τους τελευταίους μήνες υπό την απειλή απώλειας της δουλειάς τους, ενώ άγνωστο παραμένει ποιος θα αναλάβει τη μισθοδοσία τους γι΄ αυτό το μήνα.