Να εφαρμοστεί το πλαφόν σε όλα τα στάδια της αγοράς ζητά και η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος, η οποία καλεί τα μέλη της
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα πρατηριούχοι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα πρατηριούχοι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010
Γκρινιάζουν τώρα οι βενζινοπώλες για τα πλαφόν...μέχρι χθες που τα "κονομούσαν" δεν μιλούσαν!
Ετικέτες
αισχροκέρδεια,
απεργία,
βενζίνη,
διαμαρτυρία,
πλαφόν,
πρατήρια,
πρατηριούχοι
Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010
Ουρές στα βενζινάδικα εν όψει της απεργίας
Ταλαιπωρία και κυκλοφοριακά προβλήματα σε πολλές περιοχές της Αθήνας έχει προκαλέσει η ανακοίνωση για απεργία διαρκείας των φορτηγών από αύριο καθώς ήδη έχουν αρχίσει να δημιουργούνται μεγάλες ουρές σε πολλά πρατήρια βενζίνης.
Από μισή έως μία ώρα βρίσκονται σε αναμονή στα αυτοκίνητά τους, οι οδηγοί που προσπαθούν να «φουλάρουν» βενζίνη στο κέντρο της Αθήνας, καθώς οι ιδιοκτήτες φορτηγών από αύριο προχωρούν σε απεργία διαρκείας.
Σε αρκετά πρατήρια, μάλιστα, πωλείται μόνο super αμόλυβδη, καθώς όπως ισχυρίζονται οι πρατηριούχοι «αμόλυβδη τέλος». Άλλωστε αυτή είναι η ευκαιρία των "έξυπνων" πρατηριούχων προκειμένου να αισχρο-κερδίσουν εις βάρος των καταναλωτών. Ας ελπίσουμε πως τα αντανακλαστικά της κυβέρνησης θα είναι γρήγορα προκειμένου να προστατέψει τους πολίτες!
Από μισή έως μία ώρα βρίσκονται σε αναμονή στα αυτοκίνητά τους, οι οδηγοί που προσπαθούν να «φουλάρουν» βενζίνη στο κέντρο της Αθήνας, καθώς οι ιδιοκτήτες φορτηγών από αύριο προχωρούν σε απεργία διαρκείας.
Σε αρκετά πρατήρια, μάλιστα, πωλείται μόνο super αμόλυβδη, καθώς όπως ισχυρίζονται οι πρατηριούχοι «αμόλυβδη τέλος». Άλλωστε αυτή είναι η ευκαιρία των "έξυπνων" πρατηριούχων προκειμένου να αισχρο-κερδίσουν εις βάρος των καταναλωτών. Ας ελπίσουμε πως τα αντανακλαστικά της κυβέρνησης θα είναι γρήγορα προκειμένου να προστατέψει τους πολίτες!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

