Ομαλά γίνεται η τροφοδοσία της αγοράς με υγρά καύσιμα. Η άρση της επιβολής του πλαφόν, πραγματοποιήθηκε σε ευνοϊκή συγκυρία καθώς...
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα πρατήρια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα πρατήρια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010
Ομαλή η τροφοδοσία της αγοράς υγρών καυσίμων
Ετικέτες
Αθήνα,
βενζίνη,
έλεγχοι,
Θεσσαλονίκη,
λίτρο,
πλαφόν,
πρατήρια,
τιμή,
τροφοδοσία,
υγρά καύσιμα
Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010
Δείτε ποια πρατήρια βάζουν νοθευμένα καύσιμα!
Νοθευμένα βενζινάδικα στην Αττική/Κέντρο
1. Βενζίνη με υποκατάστατο μολύβδου LRP νοθευμένη με απλή αμόλυβδη βενζίνη σε ποσοστό 10%
Πρατήριο: BP, Διεύθυνση Λ. Κηφισίας 131, Πρόστιμο (Ευρώ) 36.000
2. Βενζίνη με υποκατάστατο μολύβδου LRP νοθευμένη με απλή αμόλυβδη βενζίνη σε ποσοστό 9%
Πρατήριο:ΕΚΟ, Διεύθυνση Αγ. Κωνσταντίνου 45, Πρόστιμο (Ευρώ) 36.000
1. Βενζίνη με υποκατάστατο μολύβδου LRP νοθευμένη με απλή αμόλυβδη βενζίνη σε ποσοστό 10%
Πρατήριο: BP, Διεύθυνση Λ. Κηφισίας 131, Πρόστιμο (Ευρώ) 36.000
2. Βενζίνη με υποκατάστατο μολύβδου LRP νοθευμένη με απλή αμόλυβδη βενζίνη σε ποσοστό 9%
Πρατήριο:ΕΚΟ, Διεύθυνση Αγ. Κωνσταντίνου 45, Πρόστιμο (Ευρώ) 36.000
Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010
Γκρινιάζουν τώρα οι βενζινοπώλες για τα πλαφόν...μέχρι χθες που τα "κονομούσαν" δεν μιλούσαν!
Να εφαρμοστεί το πλαφόν σε όλα τα στάδια της αγοράς ζητά και η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος, η οποία καλεί τα μέλη της
Ετικέτες
αισχροκέρδεια,
απεργία,
βενζίνη,
διαμαρτυρία,
πλαφόν,
πρατήρια,
πρατηριούχοι
Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010
Ουρές στα βενζινάδικα εν όψει της απεργίας
Ταλαιπωρία και κυκλοφοριακά προβλήματα σε πολλές περιοχές της Αθήνας έχει προκαλέσει η ανακοίνωση για απεργία διαρκείας των φορτηγών από αύριο καθώς ήδη έχουν αρχίσει να δημιουργούνται μεγάλες ουρές σε πολλά πρατήρια βενζίνης.
Από μισή έως μία ώρα βρίσκονται σε αναμονή στα αυτοκίνητά τους, οι οδηγοί που προσπαθούν να «φουλάρουν» βενζίνη στο κέντρο της Αθήνας, καθώς οι ιδιοκτήτες φορτηγών από αύριο προχωρούν σε απεργία διαρκείας.
Σε αρκετά πρατήρια, μάλιστα, πωλείται μόνο super αμόλυβδη, καθώς όπως ισχυρίζονται οι πρατηριούχοι «αμόλυβδη τέλος». Άλλωστε αυτή είναι η ευκαιρία των "έξυπνων" πρατηριούχων προκειμένου να αισχρο-κερδίσουν εις βάρος των καταναλωτών. Ας ελπίσουμε πως τα αντανακλαστικά της κυβέρνησης θα είναι γρήγορα προκειμένου να προστατέψει τους πολίτες!
Από μισή έως μία ώρα βρίσκονται σε αναμονή στα αυτοκίνητά τους, οι οδηγοί που προσπαθούν να «φουλάρουν» βενζίνη στο κέντρο της Αθήνας, καθώς οι ιδιοκτήτες φορτηγών από αύριο προχωρούν σε απεργία διαρκείας.
Σε αρκετά πρατήρια, μάλιστα, πωλείται μόνο super αμόλυβδη, καθώς όπως ισχυρίζονται οι πρατηριούχοι «αμόλυβδη τέλος». Άλλωστε αυτή είναι η ευκαιρία των "έξυπνων" πρατηριούχων προκειμένου να αισχρο-κερδίσουν εις βάρος των καταναλωτών. Ας ελπίσουμε πως τα αντανακλαστικά της κυβέρνησης θα είναι γρήγορα προκειμένου να προστατέψει τους πολίτες!
Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010
Ανεφοδιασμός των πρατηρίων...
Με γοργούς ρυθμούς πραγματοποιείται από σήμερα το πρωί ο ανεφοδιασμός των πρατηρίων υγρών καυσίμων, μετά τη λήξη της απεργίας των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης που αποφασίστηκε χθες το απόγευμα.
Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τα πρατήρια είναι πλέον σε θέση να εξυπηρετήσουν τους οδηγούς, χωρίς προβλήματα, ενώ προβλέπεται πως μέχρι το βράδυ της Τρίτης θα έχει ολοκληρωθεί ο ανεφοδιασμός των πρατηρίων σε όλη τη χώρα.
Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τα πρατήρια είναι πλέον σε θέση να εξυπηρετήσουν τους οδηγούς, χωρίς προβλήματα, ενώ προβλέπεται πως μέχρι το βράδυ της Τρίτης θα έχει ολοκληρωθεί ο ανεφοδιασμός των πρατηρίων σε όλη τη χώρα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




