Σε συνέχεια του από 23-08-2010 Δελτίο Τύπου Γ.Α.Δ.Α, που αφορά τη σύλληψη των δραστών της ληστείας που έλαβε χώρα χθες σε υποκατάστημα τράπεζας στον Πειραιά, από την έρευνα –προανάκριση προέκυψε ότι οι δράστες μαζί με άγνωστους συνεργούς τους οι οποίοι αναζητούνται, κατά το τελευταίο 9μηνο είχαν διαπράξει :
- Δεκαεννέα (19) ληστείες σε υποκαταστήματα τραπεζών στις περιοχές της Καλλιθέας, Παγκρατίου, Νέου Κόσμου, Πετραλώνων, Καμινίων, Πειραιά, Μοσχάτου, Π. Φαλήρου, Δραπετσώνας, Ζωγράφου και Αγ. Δημητρίου.
- Δύο (2) ληστείες σε υποκαταστήματα των ΕΛ.ΤΑ στις περιοχές της Δάφνης και του Αγ. Δημητρίου.
- Δύο (2) κλοπές μοτοσυκλετών στις περιοχές της Νίκαιας και του Ζωγράφου.
- Μία (1) κλοπή Ι.Χ. Φορτηγού στην περιοχή του Ν. Κόσμου.
Ερευνάται η συμμετοχή τους και σε άλλες αξιόποινες πράξεις.
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου