Παίκτης του Ολυμπιακού για τα επόμενα 2 χρόνια θα είναι ο Ράντοσλαβ Νεστέροβιτς, όπως ανακοίνωσε η ΚΑΕ. Την Δευτέρα στην χώρα μας ο παίκτης για να περάσει από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις."Αισθάνομαι υπέροχα που επιστρέφω στην Ευρώπη και πόσο μάλλον σε μια μεγάλη ομάδα που θέλει να κερδίζει τρόπαια. Γι’ αυτό άλλωστε επιστρέφω", δήλωσε ο Σλοβένος με την 12ετή θητεία στο ΝΒΑ. Στο μεταξύ οι ερυθρόλευκοι ενδιαφέρονται για τον 27χρονος Αμερικανός (1.92μ.) Λούθερ Χεντ που μπορεί να αγωνιστεί με την ίδια άνεση τόσο ως πλέι μέκερ όσο και ως σούτινγκ γκαρντ. Διακρίνεται για την ταχύτητα του και για το εξαιρετικό του τρίποντο.
Ο Χεντ είναι απόφοιτος του πανεπιστημίου του Ιλινόις και την σεζόν που ολοκληρώθηκε αγωνιζόταν στους Ιντιάνα Πέισερς. Αυτήν την περίοδο βρίσκεται σε αναζήτηση νέας επαγγελματικής στέγης και οι ετήσιες απολαβές του δεν φαίνεται να ξεπερνούν το 1.000.000 ευρώ. Τον παίκτη γνωρίζει αρκετά καλά ο Βασίλης Σπανούλης, καθώς ήταν συμπαίκτες στους Ρόκετς.
Ο Σοφοκλής Σχορτσιανίτης που αποτέλεσε παρελθόν από την ομάδα του Πειραιά, φαίνεται να καταλήγει στην Μακάμπι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου