Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα πράσινο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα πράσινο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Κατεδαφίσεις για ελεύθερους χώρους

Το πρώτο τρίµηνο του 2011 αρχίζουν οι εργασίες για την πεζοδρόµηση της Βασιλίσσης Ολγας. Σύµφωνα µε τον σχεδιασµό, ενοποιείται το Ζάππειο µε τον Εθνικό Κήπο και τον αρχαιολογικό χώρο του Ολυµπιείου, ενώ προβλέπεται η διέλευση µόνο µέσων µαζικής µεταφοράς. Τα έργα, σύµφωνα µε τις εξαγγελίες του ΥΠΕΚΑ, τον περασµένο Ιούνιο, επρόκειτο να αρχίσουν µέσα στο 2010. Σε ό,τι αφορά την πολυδιαφηµιζόµενη πεζοδρόµηση της Πανεπιστηµίου.....

Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Μεταμόρφωση και ανάδειξη του Εθνικού Κήπου!!!


Αποφασίστηκε η διάθεση 7,5 εκατοµµυρίων ευρώ για την ανάπλαση του Εθνικού Κήπου, βελτιώνοντας τις σηµερινές υποδοµές του σηµαντικότερου πνεύµονα πρασίνου στο κέντρο της Αθήνας. Ετσι µεταξύ άλλων οι λίµνες θα καθαριστούν, τα δίκτυα ηλεκτροφωτισµού θα αναβαθµιστούν και θα ανανεωθεί η παιδική χαρά.
Στα άµεσα σχέδια της Νοµαρχίας Αθηνών και του Δήµου Αθηναίων είναι και η αποκατάσταση της χλωρίδας σε συνδυασµό µε την αποµάκρυνση της ξερής βλάστησης, σβήνοντας κατ' αυτό τον τρόπο από τον Εθνικό Κήπο τα σηµάδια εγκατάλειψης.
Επιπλέον, επιχειρείται η καταγραφή της υπόγειας πορείας του νερού από τον Υµηττό µέχρι τη θάλασσα, διασφαλίζοντας όχι µόνο τη βιωσιµότητα του Κήπου αλλά και το πράσινο άλλων περιοχών στην Αθήνα.