Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

Έρχεται ανασχηματισμός?

Μπαράζ συναντήσεων με στενούς του συνεργάτες είχε ο Πρωθυπουργός στην Πάρο. Η αίσθηση που κυριαρχεί είναι πως η επιστροφή του θα σηματοδοτήσει εξελίξεις. Στόχοι του κ. Παπανδρέου είναι να εμφανιστεί στην ΔΕΘ με :
1. ένα πιο ευέλικτο υπουργικό σχήμα (ίσως μειωθεί ο αριθμός των υπουργών του υπουργικού συμβουλίου) έχοντας ανακατέψει την τράπουλα και τοποθετώντας πετυχημένα στελέχη σε καίριες θέσεις όπου οι προκάτοχοί τους απέτυχαν.
2. μία πρόταση για ένα ελπιδοφόρο, στέρεο και δημιουργικό μοντέλο ανάπτυξης της χώρας που θα γεννήσει αισιοδοξία στους πολίτες.
3. ένα πακέτο κοινωνικών παροχών που θα βοηθήσει τις αδύναμες οικονομικά ομάδες πολιτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: