Αυξήσεις τελών από 20 έως και 88 ευρώ, ανάλογα τον κυβισμό, για τα οχήματα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας μετά την 1η Ιανουαρίου 2005. Αυτές οι επιβαρύνσεις αφορούν 1.710.000 κατόχους μοτοσικλετών και αυτοκινήτων.
Μειώσεις .....
από 15 έως και 330 ευρώ (η μεγαλύτερη μείωση αφορά τα παλιά οχήματα με πρώτη άδεια πριν από το 1996 άνω των 2.358 κυβικών εκατοστών) για 3.180.000 κατόχους αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν το 65% του συνόλου.
Ο ειδικός φόρος μεγάλου κυβισμού για όλα τα ΙΧ και μοτοσικλέτες άνω των 1.929 κ. εκ., που είχε θεσμοθετηθεί το καλοκαίρι του 2009 και ξεκινά από τα 150 ευρώ, ενσωματώνεται στα νέα τέλη και ως εκ τούτου... μονιμοποιείται.
Τα τέλη κυκλοφορίας όλων των επιβατικών αυτοκινήτων που θα ταξινομηθούν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1η Ιανουαρίου και μετά, συνδέονται αποκλειστικά με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του κάθε οχήματος (γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο).
Αυτή η σύνδεση ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα ασχέτως τεχνολογίας, βενζινοκίνητα, υβριδικά, πετρελαιοκίνητα κ.λπ. Για εκπομπές έως 100 γραμμαρίων τα τέλη είναι μηδενικά και από εκεί και πάνω κυμαίνονται μεταξύ 80 και 753 ευρώ κατ’ έτος.
Αποκλειστική σύνδεση των τελών κυκλοφορίας των ΤΑΧΙ που θα ταξινομηθούν μετά την 1η Ιανουαρίου του 2011 μόνο με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Στα υπόλοιπα οχήματα (φορτηγά ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης, λεωφορεία κ.λπ.) θα υπάρχει αύξηση των τελών κατά μέσο όρο 10% σε σχέση με πέρυσι.
Πηγή: Έθνος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου