Το πρώτο τρίµηνο του 2011 αρχίζουν οι εργασίες για την πεζοδρόµηση της Βασιλίσσης Ολγας. Σύµφωνα µε τον σχεδιασµό, ενοποιείται το Ζάππειο µε τον Εθνικό Κήπο και τον αρχαιολογικό χώρο του Ολυµπιείου, ενώ προβλέπεται η διέλευση µόνο µέσων µαζικής µεταφοράς. Τα έργα, σύµφωνα µε τις εξαγγελίες του ΥΠΕΚΑ, τον περασµένο Ιούνιο, επρόκειτο να αρχίσουν µέσα στο 2010. Σε ό,τι αφορά την πολυδιαφηµιζόµενη πεζοδρόµηση της Πανεπιστηµίου.....
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Β. Όλγας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Β. Όλγας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010
Κατεδαφίσεις για ελεύθερους χώρους
Ετικέτες
Β. Όλγας,
Ζάππειο,
κατεδάφιση,
Πανεπιστημίου,
πεζοδρόμηση,
πράσινο,
ΥΠΕΚΑ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
