Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα υπουργείο Υποδομών. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα υπουργείο Υποδομών. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Ρέππας: «Η αγορά θα λειτουργήσει ακόμα και με ιδιωτικά φορτηγά»

Ανοιχτό άφησε ο υπουργός Μεταφορών το ενδεχόμενο να δοθεί η δυνατότητα στα φορτηγά ιδιωτικής χρήσης να εκτελούν μεταφορές δημόσιας χρήσης προκειμένου να μην αντιμετωπίσει προβλήματα η αγορά από τις κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών φορτηγών-βυτιοφόρων.
Οι επαγγελματίες οδηγοί, πάντως, αφού πραγματοποίησαν την πορεία τους σε οδικές αρτηρίες περιφερειακά του Λεκανοπεδίου..........

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Πεζόδρομος το Σάββατο πρωί η Πανεπιστημίου

Μια Αθήνα διαφορετική, απαλλαγμένη από τα ΙΧ που θα δώσει χώρο στους πεζούς και τους ποδηλάτες θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν αύριο οι κάτοικοι της πόλης.
Η ιδέα που υλοποιούν τα υπουργεία Υποδομών, Περιβάλλοντος, ο ΟΑΣΑ ο δήμος Αθηναίων και άλλοι φορείς της πόλης.......

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Το μετρό πάει Πειραιά....του χρόνου δημοπρατείται η γραμμή 4!

Τον επόμενο χρόνο ξεκινά η επέκταση τού Μετρό προς τον Πειραιά και δημοπρατείται το έργο για τη νέα γραμμή 4, όπως επεσήμανε σήμερα, κατά τη διάρκεια ομιλίας του στη Βουλή, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρεππας.
Η γραμμή 4 ......

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι ιδιοκτήτες φορτηγών!

Να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, με την παρούσα μορφή τους, δηλαδή με παράταξη των οχημάτων τους στις εθνικές οδούς, αλλά

Ψηφίστηκε επί της αρχής το ν/σ για τις μεταφορές

Με τη στήριξη τόσο του ΠΑΣΟΚ όσο και της ΝΔ, αλλά την καταψήφισή του από ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ καθώς και τις επιφυλάξεις του ΛΑΟΣ υπερψηφίστηκε

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Αδιέξοδο στη συνάντηση με το υπουργείο

Χωρίς αποτέλεσμα έληξε η συνάντηση της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών με τους εκπροσώπους των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων.
Οι συνδικαλιστές δήλωσαν