Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010


Άλλη μία υπέροχη ευρωπαϊκή βραδιά μας χάρισαν οι τρεις εκπρόσωποί μας στο Γιουρόπα Λιγκ!
...........................

Μεγάλη εμφάνιση από τον ΆΡΗ στο "φλεγόμενο" Κλεάνθης Βικελίδης απέναντι στη περσινή νικήτρια του θεσμού Ατλέτικο Μαδρίτης και νίκη με 1-0 χάρη στο καταπληκτικό γκολ του Χαβίτο στο 59'!Πολλές φάσεις για γκολ εκατέρωθεν και δοκάρι του Κόκε λίγο αργότερα αλλά έμεινε αυτό το 1-0 που δίνει στον ΆΡΗ το δικαίωμα να ελπίζει σε πρόκριση!42 χρόνια και 22 αγώνες και το αήττητο καλά κρατεί...

Πατήστε εδώ να δείτε το γκολ.


Ισοπαλία στο Βέλγιο για τον ΠΑΟΚ που ισοφάρισε με γκολ του Μαλεζά στο 78' το γκολ που είχε δεχθεί 17' νωρίτερα στο 61' από τον πρώην παίχτη του Άρη Dorge Kouemaha!Δοκάρι είχαν στο πρώτο ημίχρονο οι Βέλγοι ενώ στο τέλος μπορούσε να πάρει και το διπλό ο ΠΑΟΚ αν ήταν λίγο πιο τυχερός στην πίεση που άσκησε στους Βέλγους!

Εδώ τα γκολ της αναμέτρησης.


Δυσκολότερη από ότι δείχνει το τελικό αποτέλεσμα ήταν η νίκη της ΑΕΚ με 3-1 γιατί ναι μεν προηγήθηκε 1-0(12') με τον Djebbour και 2-1(65') με τον Λυμπερόπουλο (είχε ισοφαριστεί σε 1-1 στο 29' με πέναλτι του Ibricic) ωστόσο χρειάστηκε να φτάσει το 89' για να γίνει το 3-1 με τον Scocco και να διώξει έτσι το άγχος πιθανής ισοφάρισής της.Θυμίζουμε ότι η ΑΕΚ έχασε και πέναλτι στο 46' για το 2-1.
Δείτε τα γκολ του αγώνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: