Σε μια περαίωση - «μαμούθ» που θα «αμνηστεύει» τις φορολογικές «αμαρτίες» της τελευταίας δεκαετίας, δίνοντας την ευκαιρία σχεδόν σε όλους, ακόμη και σ΄αυτούς που.............
έχουν συλληφθεί με πλαστά και εικονικά τιμολόγια, να καταστρέψουν τα βιβλία τους, προσανατολίζεται η κυβέρνηση. Με τους επιχειρηματικούς φορείς να ασκούν πιέσεις για να μην εξαιρεθεί κανείς από τη νέα ρύθμιση, το οικονομικό επιτελείο υπό το βάρος και της «μαύρης τρύπας» των εσόδων εξετάζει, σύμφωνα με πληροφορίες, να υπαχθούν στην περαίωση των χρήσεων 2000-2009:
Ακόμη και πολύ μεγάλες επιχειρήσεις με τζίρο άνω των 9 εκατ. ευρώ. Συζητείται το όριο να φθάσει στα 15 ίσως και τα 20 εκατ. ευρώ, χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο τελικά να μην ισχύσει όριο και να δοθεί η δυνατότητα σε όλους να περαιωθούν. Αν υπάρξουν εξαιρέσεις, αυτές θα είναι ελάχιστες, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι θα περιορίζονται στις τράπεζες και τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Οι υποθέσεις πλαστών και εικονικών συναλλαγών από τις οποίες αναμένονται σημαντικά έσοδα, αφού στο υπουργείο θεωρούν δεδομένο ότι όλοι όσοι βαρύνονται με τέτοιου είδους παραβάσεις θα σπεύσουν να υπαχθούν στη ρύθμιση.
Ολες οι υποθέσεις που εκκρεμούν στα διοικητικά δικαστήρια, καθώς και στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Πρόκειται για υποθέσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών που ύστερα από τον έλεγχο και τη βεβαίωση των προστίμων προσέφυγαν στα φορολογικά δικαστήρια και η εκδίκασή τους δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη. Υπολογίζεται ότι τα έσοδα του Δημοσίου που εκκρεμούν στις αίθουσες των δικαστηρίων ανέρχονται σε 30 δισ. ευρώ.
Πηγή: Ημερησία

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου