Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Μαχαίρι στα «γαλάζια» κουτάλια

Πεντέμισι φορές προς τα κάτω μειώθηκαν τα έξοδα διοίκησης της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.» σε σχέση με το κόστος επί διακυβέρνησης της Ν.Δ. Ο πρόεδρος, ο διευθύνων σύμβουλος και ο γενικός διευθυντής ήταν τρία ξεχωριστά πρόσωπα στην προηγούμενη διοίκηση με συνολική ετήσια αμοιβή ........
377.611 ευρώ. Η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών με τους Δημήτρη Ρέππα και Γιάννη Μαγκριώτη έβαλε «μαχαίρι». Οι τρεις έγιναν ένας. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Αθανάσιος Μουρατίδης, που εκτελεί και τα χρέη γεν. διευθυντή, έχει ετήσια αμοιβή συνολικά 69.600 ευρώ. Και δεν αισθάνεται κακοπληρωμένος...
Α, και επειδή κλείνει σήμερα την επίσκεψή του στη Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς, να θυμίσουμε επίσης ότι η ετήσια αμοιβή της γενικής διευθύντριας της ΕΤ3, Θάλειας Ιωαννίδου, επί «γαλάζιας» διακυβέρνησης ήταν 240.000 ευρώ. Η ίδια παραμένει στη θέση της, αλλά με απόφαση του υπουργού Πολιτισμού ο μισθός της μειώθηκε περίπου στο ένα πέμπτο. Hταν... ανοιχτοχέρηδες οι άνθρωποι. Χ.Τ.
Αληθεύει ότι η εκλογή του Κώστα Μπακογιάννη στο Καρπενήσι «περνά» αναγκαστικά μέσα από τη γαλάζια δεξαμενή, που σημαίνει ότι η Ντόρα Μπακογιάννη ρίχνει γενικά τους τόνους με τη Ρηγίλλης;

Πηγή: Το Έθνος

Δεν υπάρχουν σχόλια: