Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Τράπεζες: Ζητούν μείωση αμοιβών των τραπεζοϋπαλλήλων

Θέμα μείωσης των αμοιβών των τραπεζοϋπαλλήλων έθεσαν μεταξύ άλλων, οι τραπεζίτες σε συνάντηση που είχαν την Παρασκευή με την ΟΤΟΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι τραπεζίτες υποστήριξαν ότι υπάρχει ανάγκη......
να γίνουν μειώσεις στις αμοιβές ( υπερωρίες, πριμ και επιδόματα) των τραπεζοϋπαλλήλων στο πλαίσιο περικοπής του λειτουργικού κόστους των τραπεζών.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι στην επόμενη συνάντηση οι τραπεζίτες θα υποβάλουν στους εκπροσώπους της ΟΤΟΕ ολοκληρωμένη πρόταση σχετικά για τις περικοπές που πιστεύουν ότι πρέπει να γίνουν.
Η αντιπροσωπεία των τραπεζοϋπαλλήλων ζήτησε επίσης να μην γίνουν απολύσεις σε περίπτωση συγχωνεύσεων.

Πηγή: Ημερησία

Δεν υπάρχουν σχόλια: