Η σαφής εικόνα για τα «φανερά και κρυφά, γενικά και κλαδικά, ειδικά και έκτακτα» επιδόματα που απέκτησε η κυβέρνηση μετά τη σύσταση της ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών, στην οποία από τον προσεχή Οκτώβριο θα περάσει σταδιακά η μισθοδοσία των δημοσίων υπαλλήλων, ανοίγει τον δρόμο για το ενιαίο μισθολόγιο στο Δημόσιο που θα αρχίσει να ισχύει από τον Ιανουάριο του 2011.
Το νέο μισθολόγιο που σχεδιάζει η κυβέρνηση περιλαμβάνει......
κατ΄ αρχάς, την κατάργηση ή την περαιτέρω περικοπή όλων των ειδικών επιδομάτων που χορηγούνται από τους ειδικούς λογαριασμούς· δεύτερον, τη διατήρηση μόνον του κινήτρου απόδοσης το οποίο, όπως και το οικογενειακό επίδομα, έχει ήδη ενσωματωθεί στον βασικό μισθό· τρίτον, την ενσωμάτωση στον βασικό μισθό ορισμένων επιδομάτων που χορηγούνται σήμερα σε ευρείς κλάδους εργαζομένων του Δημοσίου και, τέταρτον, τη μετατροπή του επιδόματος θέσης σε κίνητρο παραγωγικότητας.
Στόχος είναι να αμβλυνθούν οι κραυγαλέες ανισότητες στις αποδοχές των υπαλλήλων με την καθιέρωση νέων, ενιαίων και αξιοκρατικών αρχών στις αμοιβές, καθώς και να επιτευχθεί η εξοικονόμηση ταυτόχρονα περίπου 350 εκατ. ευρώ που προβλέπονται ήδη στο μνημόνιο, γεγονότα ωστόσο που οδηγούν σε περαιτέρω συρρίκνωση των αποδοχών τουλάχιστον μιας μερίδας εργαζομένων στο Δημόσιο.
Πηγή: Το Βήμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου