Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Οι φορτηγατζήδες ανοίγουν τα διόδια για τον κόσμο

Οι ιδιοκτήτες φορτηγών δείχνουν ανυποχώρητοι απέναντι στην κυβέρνηση...
 και στην προσπάθειά τους να αντέξουν στους δρόμους προσπαθούν να πάρουν τους πολίτες με το μέρος τους. Αυτή την ώρα μεγάλες δυνάμεις φορτηγατζήδων συγκεντρώνονται στα διόδια της Ελευσίνας από κάθε πλευρά της χώρας και μάλιστα σηκώνουν τις μπάρες για να περνάει ο κόσμος δωρεάν στα διόδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: