Σε μία κίνηση με σαφή πολιτικό συμβολισμό προχώρησε χθες η κυρία Ντ. Μπακογιάννη. Η ανεξάρτητη βουλευτής συναντήθηκε με τον υποψήφιο δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ. Γ. Μπουτάρη, με τον οποίο συζήτησαν θέματα που αφορούν...
την πορεία των αυτοδιοικητικών εκλογών στην πρωτεύουσα της Μακεδονίας, αλλά και για τις θέσεις και το πρόγραμμα του υποψήφιου δημάρχου.
Η πρώην υπουργός Εξωτερικών απέφυγε να μιλήσει για παροχή πολιτικής στήριξης, αλλά και μόνον το γεγονός της δημοσιοποίησης της συνάντησης αποτελεί -σύμφωνα και με βουλευτές της ΝΔ- μήνυμα προς τη Ρηγίλλης και προς τον εκλεκτό του κ. Αντ. Σαμαρά για τον δήμο κ. Κ. Γκιουλέκα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εκδόθηκε από το γραφείο της πρώην υπουργού, έγινε «μία ενδιαφέρουσα και μακρά συζήτηση για τα πραγματικά προβλήματα του Δήμου Θεσσαλονίκης και τα ζητήματα ανάπτυξης της συμπρωτεύουσας με τα σημερινά δυσχερή για όλη τη χώρα δεδομένα».
Η κυρία Μπακογιάννη, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, επανέλαβε ότι οι πολίτες στις τοπικές κοινωνίες δεν πρέπει να κατευθύνονται από χρίσματα και υποδείξεις και υπογράμμισε την ανάγκη συνδυασμού νέων ιδεών και τολμηρών λύσεων για να πάρει επιτέλους η Θεσσαλονίκη τη θέση που της αξίζει στον ολοένα και πιο ανταγωνιστικό χώρο των Βαλκανίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου