Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

"NON STOP ΜΠΑΛΑ.....!!!"



3η αγωνιστική Πρωταθλήματος Super League με επικίνδυνες εξορμήσεις για ΠΑΟ και ΟΣΦΠ!

Το Σάββατο διεξάγεται.......
το Ηρακλής - Λάρισα με τηλεοπτική μετάδοση από το NOVA 2 και ώρα έναρξης 17:15.Την ίδια ώρα στο Παγκρήτιο ο Εργοτέλης φιλοξενεί τη Skoda Ξάνθη με μετάδοση από το NOVA 3.

Επικίνδυνη αποστολή θα έχει ο Παναθηναϊκός που θα ταξιδέψει στην Καβάλα να αντιμετωπίσει την τοπική ομάδα. Ώρα έναρξης 19:30 με μετάδοση από το NOVA 2.

Πέντε αναμετρήσεις έχει το πρόγραμμα της Κυριακής με πρώτη τη νεοφώτιστη Κέρκυρα να υποδέχεται τον Ατρόμητο στις 16:00 χωρίς τηλεοπτική κάλυψη τουλάχιστον μέχρι στιγμής.

Ύστερα στις 18:15 έχουμε τρεις αναμετρήσεις. Συγκεκριμένα γίνονται τα παιχνίδια Πανιώνιος - Άρης (NOVA 3),Πάοκ - Ολυμπιακός Βόλου (NOVA 2) και το Πανσεραϊκός - Ολυμπιακός (NOVA 1).

Η αγωνιστική κλείνει με τον αγώνα της ΑΕΚ με τον Αστέρα Τρίπολης στις 20:30 στο NOVA 2.

Δεν υπάρχουν σχόλια: