Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Αδαμίδης: "Ή ο Κουκουλάκης αποχωρεί ή αποχωρούμε εμείς"

Ο Σταύρος Αδαμίδης συνάντησε τον Σοφοκλή Πιλάβιο και μίλησε ακόμα και για αποχώρηση της ΑΕΚ από το πρωτάθλημα στην περίπτωση που ο διαιτητής Μιχάλης Κουκουλάκης δεν αποχαιρετήσει οικειοθελώς το φετινό πρωτάθλημα.

Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σε καλό κλίμα, ο κος. Αδαμίδης.....
 εξέφρασε την πεποίθησή του πως ο Μιχάλης Κουκουλάκης θα απομακρυνθεί με την θέλησή του από την Superleague τουλάχιστον για την φετινή season. Σε διαφορετική περίπτωση, απειλεί με αγωγές τον διαιτητή και ενημέρωσε τον κο. Πιλάβιο για πιθανή αποχώρηση της ΑΕΚ από το φετινό πρωτάθλημα αν ο κος. Κουκουλάκης συνεχίζει να διευθύνει αγώνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: