Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Πορεία και ολονυκτία σήμερα στο Σύνταγμα

Πορεία προς τη Βουλή, χωρίς τα οχήματά τους, και ολονύκτια διαμαρτυρία στο Σύνταγμα πραγματοποιούν σήμερα οι ιδιοκτήτες φορτηγών, την ώρα που η κυβέρνηση εμφανίζεται αποφασισμένη να «τελειώνει» με τις κινητοποιήσεις τους από αύριο, Τετάρτη, που ψηφίζεται το σχετικό νομοσχέδιο.....
 Η αποφυγή συγκρούσεων με τις αστυνομικές δυνάμεις έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής συνειδητή επιλογή, ακόμη όμως και στο εσωτερικό της κυβέρνησης διατυπώνονται παράπονα για δείγματα αναποφασιστικότητας και αδυναμία συντονισμένης δράσης των συναρμόδιων υπουργείων και αρχών. Σύμφωνα με πληροφορίες, αν συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις και μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου, η κυβέρνηση έχει έτοιμη πράξη νομοθετικού περιεχομένου προκειμένου να δραστηριοποιηθούν τα φορτηγά ιδιωτικής χρήσεως και να καλύψουν τις ελλείψεις που αφήνουν οι κινητοποιήσεις των μεταφορέων δημόσιας χρήσεως, ενώ αναβάλλεται για το 2011 η απελευθέρωση της αγοράς των ταξί. Επίσης το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων δεν αποκλείει το ενδεχόμενο με τροπολογία που θα κατατεθεί στη Βουλή να καταργήσει τη ρύθμιση σύμφωνα με την οποία προβλέπεται περίοδος τριετίας για την πλήρη απελευθέρωση της αγοράς.
«Ασφαλώς παρανομούν όποιοι ξεπερνούν το όριο μέσα στο οποίο επιτρέπεται να κινούνται και θα πρέπει να αποδοθούν οι ευθύνες» δήλωσε χθες ο υπουργός Υποδομών κ. Δ. Ρέππας. «Θα πρέπει να αφαιρεθούν άδειες από αυτοκίνητα. Αν έχουμε καταγγελίες,θα το κάνουμε κι αυτό.Θα πρέπει κάποιοι να οδηγηθούν στον Εισαγγελέα και η τιμωρία που προβλέπεται είναι αρκετά σοβαρή.Εν πάση περιπτώσει, η παρακώλυση συγκοινωνιών και αυτή συνιστά αδίκημα και δεν μπορεί να επιτρέπεται» κατέληξε.
Τις ενστάσεις του επίσης για κάποιες επί μέρους παραλείψεις από δικαστικής κυρίως πλευράς ως προς τη διαχείριση της επαπειλούμενης νέας κρίσης από την απεργία των μεταφορέων διατύπωσε ο κ. Ρέππας και σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1 τονίζοντας μεταξύ άλλων: «Οι αρμόδιες υπηρεσίες θα μπορούσαν να έχουν σχέδιο για να αντιμετωπίσουν τις κλιμακούμενες αντιδράσειςχωρίς συγκρούσεις.Είμαστε συντεταγμένη πολιτεία. Θα πρέπει να είναι ακώλυτη η λειτουργία της οικονομίας και της κοινωνίας».
Πάντως σήμερα ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων που θα έρθουν από όλη τη χώρα με τις οικογένειές τους πραγματοποιούν πορεία στο κέντρο της Αθήνας το μεσημέρι και θα συγκεντρωθούν έξω από τη Βουλή για να διαμαρτυρηθούν για το νομοσχέδιο διευκρινίζοντας ότι η πορεία θα είναι πεζή- ενώ προγραμματίζουν και ολονυκτία στην πλατεία Συντάγματος. Παράλληλα διαρροές παρατηρούνται στο μέτωπο των κινητοποιήσεων και υπάρχουν καταγγελίες οδηγών ότι επιχείρησαν να εργαστούν αλλά είτε παρεμποδίστηκαν είτε έπεσαν θύματα τραμπουκισμών από συνάδελφους τους.

Πηγή: Το Βήμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: