Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Αργολίδα: Τα σημάδια από τις βραδινές επιδρομές κουνουπιών!

Νέφη κουνουπιών, κάνουν τον βίο αβίωτο σε κατοίκους και επισκέπτες του νομού...
Όπως φαίνεται αιτία για τις επιδρομές των κουνουπιών, είναι η καταρρακτώδης βροχή, που έπεσε στις 5 Σεπτεμβρίου στην Αργολίδα. Τα στάσιμα νερά από τη βροχή, που δεν απορροφήθηκαν, έγιναν το κατάλληλο περιβάλλον για την επώαση των κουνουπιών. Αποτέλεσμα, όπως φαίνεται και στην φωτογραφία, είναι οι κάτοικοι να υποφέρουν και να ξυπνούν γεμάτοι σημάδια από τα τσιμπήματα.
Αν η θερμοκρασία δεν πέσει άμεσα, το πρόβλημα αναμένεται να συνεχιστεί. Γι' αυτό όσοι πρόκειται να επισκεφθούν τις επόμενες μέρες το νομό, θα πρέπει να επισκεφθούν κάποιο φαρμακείο για να αγοράσουν κατάλληλο αντικουνουπικό σπρέι σώματος.

Πηγή: NewsIt

Δεν υπάρχουν σχόλια: